• معاونت بازرگانی و فروش شرکت آتی ساز ( هلدینگ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ) از سال 1395 تا کنون

شرکت آتی ساز با بیش از پنجاه و شش سال سابقه در صنعت بلند مرتبه سازی و با دارا بودن کارنامه ای درخشان در تولید محصولات انبوه،جایگاه برند خویش را بعنوان پیشگام صنعت ساختمان سازی کشور ثبت کرده است.این شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص و استفاده از تکنولوژی های نوین و رعایت استانداردهای روز دنیا و با اتکا به برند قدرتمند خویش،گام موثری را در ایجاد اشتغال و خلق ارزش و تولید مسکن برداشته است.هدف و ماموریت شرکت آتی ساز، تبدیل شدن به یک سازنده برتر در تراز جهانی با توسعه قابلیتهای انسانی و سازمانی، برای ارتقاء کیفیت زندگی انسانها می باشد.احترام به ارزش ها و حقوق انسانها و رعایت اخلاق حرفه ای،همچنین پایبندی به تعهدات و تاکید بر ایمنی و سلامت و حفظ محیط زیست توام با توسعه فرهنگ و استفاده از خلاقیت و نوآوری از اهم رئوس مدیریتی و سازمانی این شرکت می باشد.

 

  • مدیر بازرگانی شرکت ریخته گری ایران خودرو ( گروه صنعتی ایران خودرو ) از سال 1393 تا 1395

شرکت صنایع ریخته گری ایران خودرو ( سهامی خاص ) یکی از بزرگترین کارخانجات شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو واقع در شهرک صنعتی حیدریه استان قزوین می باشد که با بیش از 400 نفر پرسنل بعنوان بزرگترین تولید کننده قطعات چدنی در ایران با ظرفیت 40 هزار تن در سال پیشرو در تولید بلوک سیلندر ، فلایویل ، کاسه چرخ ، کپه یاتاقان و دیسک ترمز می باشد که برخی از تولیدات این شرکت علاوه بر مصرف در بازارهای داخلی به کشورهای اروپائی صادر می شود.

 

  • عضوء اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران از سال 1395 تا کنون

اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران در زمینه های متعددی از جمله برگزاری جلسات و دوره های تخصصی و سمینارهای آموزشی در جهت ارتقاء سطح دانش حرفه ای اعضاء و تجار محترم فعالیت می کند. همچنین با ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های مالیاتی ، حقوقی ، صدور ویزا و سفرهای تجار ، زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری و ایجاد تسهیلات لازم را برای بازرگانان در تجارت بین الملل فراهم می نماید.

 

  • مشاور مدیرعامل شرکت پتروآسیا ( هلدینگ لجستیک بین المللی ) از سال 1394 تا کنون

این شرکت با داشتن دفاتر عملیاتی در کشورهای ترکیه ، مالزی ، امارات متحده عربی و کلیه بنادر مهم تجاری ایران، جزء برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی ایرانی می باشد که با ارائه سرویس های دریایی ، زمینی ، ریلی و هوائی در زمره موفق ترین شرکت های ایرانی در صنعت حمل و نقل بشمار می آید.

 

  • مشاور مدیرعامل شرکتEUROSHIP (حمل و نقل بین المللی و بازرگانی)از سال1394تاکنون

این شرکت بعنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی بویژه چارتر شناورها و انجام پروژه های حمل و نقل ترکیبی جزء موفق ترین شرکت های لجستیکی در منطقه بحساب می آید و همچنین در زمینه واردات و صادرات فرآورده های شیمیائی و پتروشیمی فعالیت دارد.

 

  • رئیس هیئت مدیره شرکت ماد ترابر ( هلدینگ لجستیکی گروه قطعات خودرو عظام ) از سال 1389 تا 1393

شرکت حمل و نقل بین المللی ماد ترابر با داشتن دفاتر عملیاتی در بنادر تجاری جنوب کشور جزء برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی به شمار می رفت که با ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل و جابجائی بیش از 2000 دستگاه تریلی و کانتینر از مبادی آسیا و اروپا به ایران جزء فعال ترین شرکت های حمل و نقل طی سالهای فوق الذکر بود.

 

  • مشاور مدیرعامل شرکت فنرسازی خاور ( گروه صنعتی ایران خودرو ) از سال 1387 تا 1389

شرکت فنرسازی خاور ( سهامی عام ) یکی از بزرگترین کارخانجات شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو واقع در شهرک صنعتی کاوه در شهر ساوه و استان مرکزی می باشد که با بیش از 400 نفر پرسنل بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع فنر تخت ، فنرلول ، فنر پارابولیک ، میل تعادل ، پابند فلزی و میل پیچش بوده که برخی از محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر مصرف در بازارهای داخلی به برخی کشورهای عربی و آفریقائی هم صادر می شود.

 

  • معاونت بازرگانی و فروش شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران ( گروه قطعات خودرو عظام ) از سال 1385 تا 1387

شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران ( سهامی خاص ) وابسته به گروه قطعات خودرو عظام واقع در شهر صنعتی رشت در استان گیلان می باشد که با بیش از 400 نفر پرسنل بزرگترین تولید کننده انواع کمک فنر خودروهای سبک و سنگین و موتور سیکلت می باشد. این شرکت با دارا بودن مجهزترین آزمایشگاه تست و تائید محصول و همچنین دانش فنی در طراحی و تولید بیش از 80 نوع کمک فنر بعنوان شرکت پیشرو در منطقه بشمار می رود.

 

  • مدیر بازرگانی شرکت تولیدی پیستون ایران ( گروه قطعات خودرو عظام ) از سال 1380 تا 1385
    شرکت تولیدی پیستون ایران ( سهامی خاص ) وابسته به گروه قطعات خودرو عظام واقع در تبریز با بیش از 550 نفر پرسنل بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع پیستون ، گژن پین ، استکان تایپیت خودروهای بنزینی و دیزلی در خاورمیانه می باشد. محصولات این شرکت تحت لیسانس شرکت ماهله آلمان تولید می شود و قابل رقابت با محصولات برتر دنیا می باشد و هم اکنون به برخی از کشورها صادر می شود .

 

  • کارشناس بازرگانی شرکت پایانهال ( گروه قطعات خودرو عظام ) از سال 1378 تا 1380

شرکت پایانهال وابسته به گروه قطعات خودرو عظام متولی خرید کلیه مواد اولیه تولیدی و اقلام مورد نیاز کارخانجات گروه صنعتی عظام بود و همچنین مسئولیت فروش محصولات تولید شده کارخانجات مذکور را از طریق نمایندگان سراسر کشور بعهده داشت.

 

  • کارشناس فنی و فروش شرکت دلفین استار ( نماینده کولرهای گازی دلفین در ایران ) از سال 1375 تا 1378

شرکت دلفین استار تنها نماینده رسمی کارخانه NFA  کشور عربستان سعودی در ایران بود. این شرکت با واردات انواع کولرهای گازی اسپلیت یونیت و پنجره ای و فروش گسترده آنها از طریق شبکه های توزیع خود در سراسر کشور از رقبای اصلی برندهای مطرحی همچون ال جی ، سامسونگ و اوجنرال بحساب می آمد.